fy pyton

Jag är så ledsen och glad på nya Karlstadbuss. (För er som inte vet de ändrat helt system, bytt nummer och linjer och hållplatser så man blir helt snurrig)
och jag är så ledsen för att det går endast EN, UNO, ONE nattbuss hem till mig och den går inte för ens halvtre på natten. (!!!!!) om jag vill hem innan halv tre får jag ta bussen som går klockan elva.

Så... två val;

1. Dricka en cider, spela apfull för att få något nöje alls (men SKÄMT!) och vara ute tills elva på kvällen,
2. Eller, hinna spy tjugo gånger (på riktigt) och vara ute och springa tills halv tre på natten.

ÅH JAG BLIR SÅ LEDSEN!!!!

Glad för att den går var tioende minut utanför min hållplats och tar endast 8 min till stan.

Kommentarer
Postat av: malin

finns det ingen nattbuss du kan ta, fast gå en liten bit då? typ från kronoparken centrum? hm, låter onekligen dumt annars, tycker jag. här går bussarna jättebra iallafall :D wie! jippie för buss var tionde minut :P puss!

Postat av: emem

jo men då får jag gå enda från krpcentrum. och orka göra det som brud mitt i natten. jag kommer bli våldtagen, ihjälslagen och rånad på samma gång. (just det, eftersom att 80% av alla brott som begås i sverige är av invandrare och jag bor just på ett sånt ställe. nej jag är inte rasist. bara fakta.)

2007-09-21 @ 16:26:57
URL: http://emems.blogg.se
Postat av: malin

dumma krp! du får ta med dig sällskap när du ska hem från krogen, eller så får du natta dig hos mig. :)

2007-09-21 @ 16:41:35
URL: http://castlebabe.blogg.se
Postat av: Anonym

MEN SKÄMT!! hahhahaa klockren ems ;)

2007-09-24 @ 09:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback