gott&blandat

Hej hallå dagboken.
Idag hade jag tänkt att dela med mig lite av vad som hände igår kväll. Helt spontant for jag iväg till Amanda vid tiotiden och hade det lite mys. Efter någon timme gick vi till ankan och då tror jag att Amanda tappade bort sin hjärna någonstanns på vägen dit efter som att hon köpte en hatt ifrån bartendern för TVÅHUNDRA spänn, och det var en stråhatt. Men det roligaste var ju att det inte alls var hennes pengar. (!!!)

A: Jag provar hatten lite *snor den*
B: Eh.. Javisst!
A: ÅH! Vad ska du ha för den?
B: HAHA öh, två hundra!
A: DEAL!!!!!!

Ikväll är det dags för kräftskiva (WOHO!!) Hitills har jag käkat kräftor två gånger under sommaren och Im just lovin it!
Denna veckan har nog varit än av de bästa, so far.




Och btw, det här med att somna på toagolvet, det är ju någonting som du bara måste testa på.




1. hejsan emem! 2. DEN OMTALADE HATTEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback