Helgdags.

Lördag -

Det blir dunder och brak här i karlstad och allt kommer börja med kalas hemma hos mig på dagen med mina gamla kära vänner. Jag tänker mig tårta, fiskdamm och kalashattar.
Efter det bär det av till Amanda där hon, jag och Andrea ska laga god mat och flåsa svettas till härlig 90talsmusik. Efter det tänker vi fortsätta svettas någonstans ute på stan till sent på natten. Eftersom att alla tycks vakna ganska tidigt efter en kväll ute så ska vi kjela hela natten och kolla på spicegirls the movie.

Söndag -

Leka kartläsare åt Amanda och åka till Örebro och åka tufftufftåg i rutchkanan på örebro badhus. Vad kan man säga? Det kommer bli fett nice!



javisst, här är hon hetingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback