HJÄLP!!!11

Åh! Jag är så förvirrad. Vad vill jag med mitt liv? Jo, jag vill till norge, gbg, sthlm och usa. Men VAD ska jag välja först? Jag har kanske ett jobb på gång på samma ställe i sthlm som min kära vän Lofta. Men vart ska jag bo? Kanske ska ta en risk och bara ta mitt pick och pack och hoppa på bussen och bo på Loftas soffa tills jag hittar något eget. Eller så bara hoppar jag på ett plan till usa och spenderar något år där. Eller så bor jag kollektiv i oslo. Jisses jisses. Vad ska jag göra? Jag behöver alla tips i världen känns det som just nu. (!!!!)

Och sen en till grej. Jag bara går runt varje dag och väntar på att skolan ska börja igen. Mitt undermedvetna vet att jag inte ska tillbaka dit, men Jag tror fortfarande det. Det är konstigt att gå upp till jobbet varje morgon. Men det lönar sig att i slutet av månaden, nästan bättre än att gå i skola ;)

Tjotjo. Nu ska jag krypa ned i sängen och vänta på att det ska bli imorgon.



missi missi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh jag känner igen mig i närbörjarskolanigen-tankarna!
Du ska flytta hit, till stockholm. Det finns så mycket jag vill prata med dig om, saker som jag tror bara du skulle förstå om jag ska vara riktigt ärlig. :)

2007-09-09 @ 19:23:19
Postat av: malin

åååh, jag älskar den där bilden. man blir nästan lite tårögd ibland när man ser vissa bilder från skoltiden, bilderna som visar den glada sidan av allt och tiden då man inte behövde tänka på vad fan man ska göra med sitt liv. men du, du och jag tar en fika i veckan så kan vi bli lite sentimentala tillsammans och prata, så som bara du och jag kan prata. hihi. puss, jag älskar dig. :)

Postat av: svägeskan z

jag tycker du ska åka till norge, tjäna storkovan på skitjobben o sen komma hem till karlstad igen för att mellanlanda o samla tankarna. vll du fortfarande åka till sthlm då tycker jag du ska göra det o investera i en lägenhet för pengarna du tjänat i norge. Och om inte detta känns bra så åk till usa o pröva dina vingar (dock gillar jag personligen inte usa alls.. för mkt skit:P )
lycka till i livet stumpan! :)
*peppkramar*

2007-09-10 @ 12:41:02
URL: http://klemsi.blogg.se
Postat av: lofta

matti är med? patrik skulle det ha varit :P

2007-09-10 @ 14:15:24
URL: http://lulu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback