hu hu hu

Jag har alltid varit blödig. När jag var liten grät jag när mofasa dör i lejon kungen, det är väl okej, jag var ju liten. Men nu borde jag väl inte vara så känslig längre? Eller? Jo för så fort jag ser någonting ledsamt eller lyckligt på tvn så börjar jag stört böla. Som exempel; min absoluta favorit serie är Greys Anatomy och första avsnittet av säsong fyra ploppade upp på mininova i fredags och jag laddade hem det på stört. Redan några minuter in i avsnittet fällde jag min första tår. Sen kom den andra. Och den tredje. Fjärde. Femte. Och ja, såhär kan jag hålla på. När serien var slut grät jag så hysteriskt att Andreas istället för att trösta mig, började skratta åt mig istället. Väldigt oshysst! Iallafall så kikade jag lite på avsnittet idag igen. Eller iallafall så såg jag intrott, och gissa vad som händer? Jo, Emelie börjar gråta igen. Jag orkar inte gråta över allting jag ser på film längre. Jag vill inte vara så känslig, ÅÅH jag orkar inte. Kanske borde jag hålla mig borta ifrån Greys? MEN SKÄMT (!!) det är klart jag inte kan. Greys anatomy är förnärvarande mitt liv nu eftersom att min Andreas flyttade till Norge idag. Och jag vet inte hur länge det tar innan jag får se han igen... :(

*BÖÖÖL*

Kommentarer
Postat av: Alma

men hjärtat!!! :( jag vill bara ge dig världens största kram. Haha, jag är nog minst lika blödig som du emem, för vet du? Det började rinna några tårar längs mina kinder när jag läste att andreas flytar från dig. Jag gråter ibland när William åker hem från mig, trots att vi ska ses dagen efter. Sorgligt.
Hoppas du får träffa honom snart. Och vet du en till sak? Mofasa kom till himlen :)

2007-09-30 @ 20:44:11
Postat av: emem

gulle alma. du är så go!
jag saknar dig. du är verkligen som jag, fast ännu bättre. Älska!

Postat av: Amanda

jag tänker på när Seth åker iväg från summer i sista avsnittet av OC, säsong ett.. Men usch, saknad är den värsta känslan. Tre timmar buss ifrån, så får ni skicka snuttiga sms. Tänk när vi får se varandra igen, då kommer det vara helt superdupermegaskitasmycketfintfantastisktbraunderbart osv. Och det där blev typ världens längst ord.. Vi får hitta på massa roliga grejer, för när man har roligt går tiden fortare dvs det g¨år snabbare innandu får träffa din Nusse igen :)
oooj va lång kommentar det blev hehe, värsta brevet. Hoppas allt är bra med dig! Puss

2007-10-01 @ 21:42:48
URL: http://mandimania.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback