jag hjärta oslo

idag var jag och min kjeresta andreas i oslo och jag har absolut förälskat mig i den staden.
så nu bara längtar jag tills jag får lägga ned hela mitt rum i flyttlådor för att sedan åka vidare till oslo och bosätta mig där.

sen har jag glömt att berätta vad som hände när jag åkte buss härromdagen och råkade sätta mig allt för nära en fullgubbe (eller man kanske i 40års åldern)

fullgubben: ååååh vad du är vacker! tänk om du vore min! hallå? Du är så söt, får jag köpa dig? Om du vore min skulle jag ge dig allt jag kan. Du får frukost på morgonen! Öj? Du är så fin... kan du bli min?

Och jag blev så full i fniss så jag tog upp min almenacka och låtsades att jag skrattade åt någonting roligt i den istället.

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahaha undra vad mycket han hade tänkt ge ;D nu har jag fixat mig en blogg jag med, hehe, tänkte göra lite reklam ;) Btw, jag älskar också Oslo, fast har aldrig vart där :p

Postat av: Andreas

:D
Vi kommer trivas i Oslo älskling :D

2007-09-27 @ 14:31:53
Postat av: malin

wie! oslo är bäst! :D bara du lär dig norska så kommer allt gå finfint :P (tur att norska faktiskt är superenkelt)
men oj, vilken läskig gubbe. han får mig att tänka på den där gubben du och jag träffade på bussen i våras. han som ville att du skulle sätta dig i hans knä, haha. underbart :D

2007-09-27 @ 15:49:35
URL: http://castlebabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback