katthårbollsförbannelse

Jag tror att jag har svalt en katt. Iallafall en halv katt eller i värsta fall en hårboll ifrån en katt. Urk, Ärk, Host! Jag äter plopp ihopp om att bollen ska försvinna. Hoppas innerligt. Men problemet är ju bara att jag inte har varit i närheten av en katt. Inte ens tittat på en katt på flera månader. Omg, i går när jag gick hem ifrån bussen såg jag en katt i en buske, jag är livrädd för katter. Kanske är det så att denna katt kastade en hårbollsförbannelse, jag hoppas inte.

Så snälla hals; Spy, Hosta, Äckla dig om så är måstet. Jag måste få bort hårbollen!


På återseende!

Kommentarer
Postat av: malin

åh, nej! ingen katthårboll, det kan ju inte du ha, det är ju som att jag jag skulle ha en getinghårboll i halsen. vi skulle ju tvärdö, förstår du väl, emem? jag tycker att vi ska bestämma dejt, faktiskt. imorgon har jag ingenting planerat. inte resten av veckan heller, för den delen. :) puss.

Postat av: Alma

usch äckligt :O
hoppas den lossnar. svälj riktigt riktigt hårt!

2007-09-03 @ 11:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback