onsdag.

Andreas: -När pratade du med henne?
Jag: - på äggröran!

Jag är forftfarande sjuk, så dålig att jag kallar kräftskiva för äggröra.



Iallafall, nu MÅSTE jag härifrån. Skaffa nya vänner, nytt boende, nya gator att utforska. Jag längtar verkligen. Så nu håller vi tummarna på att körkortet kommer att trilla ned i min ficka ganska så snart så att jag kan ta mitt pick och pack och fara. För körkortet är faktiskt det enda som håller mig kvar i Karlstad. Och för er som inte vet så fick jag 57rätt på teoriprovet för ett tag sen. Ganska så braigt för att vara jag. Uppkörningsdatum håller jag hemligt tillsvidare ;)



"Din PC innehåller spår av webbplatser för vuxna som du besökte. I flesta fall, vet du även inte om filer som installeras på din dator osynligt och på väg att sätta din karriär och äktenskap på spel helt enkelt."

HAHA, okej. Jag gick in på Myspace och fick fram denna ruta. Mitt äkenskap och karriär kanske står på spel nu... shit!

Kommentarer
Postat av: mimo

Jag har också fått det där meddelandet!!!!111 Först blev jag helt bestört, sen började jag asgarva :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback