söndag, snart måndag.



På dagen kom några vänner över för att fira min 19årsdag (som var i tisdags btw) och jag fick en jättesöt prickigpåse med rött silkespapper i. Under pappret låg GREYS ANATOMY SEASON ONE (!!!!!!) ett doftljus, chokladtvål och en egenmålad tavla just for me. Av vem? Malin såklart ;) Hon är världens bästa!

Kvällen började hos Amanda med dans, catwalk, breakdans och sång.
Vad mer kan man önska sig en lördagskväll?
Vi hade fasligt skoj och hade planer på att fortsätta kvällen på nöjes men glömde snart bort tiden och då var klockan kvart i ett. Inte stor idé att dra någonstans så vi gick ut till stan och räddade små flickor som spydde och övergav dem till polisen, haha.

Dagen idag har jag mest varit soffliggande tillsammans med min Nusse.
Han har så fina tår!
pusspuss


Bjuder er på fyra bilder till att börja med. Men det kommer mera så fort jag får dem ifrån Ullis.
Och för er som inte ser så sitter vi på världens mini-bike på bilden till höger.
Mycket nöje!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback