upp och hoppa!

Jag har ju tusen olika grejer att göra nu på bara två och en halv timma. Det ska handlas, duschas, städas, göra sig i ordning, fixas oj oj oj. Jag trodde inte att det var såhär mycket inför ett barnkalas men hallå, det var ju faktiskt några år sen så mina gäster får ha lite överseende med det :)

Igår var jag på mycket-mysig filmkväll hos Andrea. Mandis var också med och Andreas vän Ullis. Mycket trevlig. VI hade ju planerat att se Spice Girls the movie men Andrea tycktes inte minnas att hon INTE hade någon VHS så det fick bli Shrek 2. Den hade jag faktiskt inte sett. Rolig! :)

Nej, här kan jag inte sitta och dryga, måste jobba måste jobba!

Kommentarer
Postat av: malin

hahaha, usch på spice girls the movie, jag är glad att höra att det inte blev den, utan shrek istället. den är iallafall bra :) nu har jag sminkat mig om om mindre än en timme hoppar jag och jöhän på bussen hem till dig! :) wiiiie :P puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback