0,00 12 31

Andreas skulle ta disken idag, hade han lovat. Men när jag kommer hem från jobbet så sitter ungen på innergården och pillar sig i naveln. Och disken var kvar när vi kliver in i lägenheten. Han förklarade att han varit utelåst i flera flera timmar och jag tyckte att det var ganska osmart av honom att han inte åkte och hämtade min nyckel. Men, han var ju så himla kissnödig, tyckte han, att han ens inte hade tänkt den tanken.

Jag undrar om han låste ute sig själv på flit för att undvika diskberget eller om hans histora helt enkelt var hundra procent sann. Det är någonting jag kommer ligga vaken och grubbla på inatt. Och det har jag faktiskt inte riktigt tid med just nu. Jag behöver min sömn för jag har tusen saker jag måste göra;

Skaffa nytt mobilnummer, våndas inför ICA-jobbet på lördag, köpa nya trosor, tvätta fönster, hänga arga lappar på grannarnas äckliga möbler som står i trappuppgången + kissa på möblerna OCH äta mat. Fy vilket hektiskt schema. Det kommer ju ta en evighet att göra allt det här. Vill någon vara praktikant hemma hos mig för ett par dagar så går det bra.



en sån här kanske man kan försöka styra igen.
om jag hinner


ps. jag har haft ett konstigt tal på hjärnan i seriöst flera år. Enda sen jag gick i sexan. Det lyder:
0,00 12 31
känner någon igen det så SNÄLLA skriv vad tusan det kommer ifrån.









Kommentarer
Postat av: -------

Det kommer säkert från låg- och mellanstadietiden på Karlavagnen, eller hur? ;D

2008-02-21 @ 23:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback