btw

hej igen.
jag kom på en sak jag glömde skriva förut. i flera månader har det stått en vit liten byrå i trapphuset, har alltid tyckt att den varit söt och igår tog jag tag i saken. Snodde den! jag och Andreas puttsade ren den och gjorde den till våran lilla. samtidigt i allt snattande hittade vi massvis med gamla färgburkar som säkert stått där ett tag, vi tog dem också. Och VIPPS! efter en hel natts grejande har vi ett nytt, fräscht grått kök med vita stolar :) Tänk vad lite färg kan göra :)


bänk/byrå/skåp/fint


kök


stol


snyggning i målartröja

Kommentarer
Postat av: Patrik

Shit va snyggt det blev :D men vad säger hyresvärden om att måla om? fast, dom kanske inte bryr sig i norge?;D

Postat av: Johanna Elfgren

Hej! Haha jag kommer ihåg den där tröjan från när vi var små!! :D

2008-02-29 @ 01:56:41
Postat av: Izabelle

Duktiga ni är :) fint. Hoppas allt är bra med er, jag saknar er!

2008-03-04 @ 23:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback