bye bye vinterpäls.

Att raka benen på vintern är högst överskattat. Enligt mig. Men inte enligt Andreas. Efter att ha skitit i att dra rakbladet över benen nu i snart tre veckor var jag minst sagt inte populärt här hemma. Så det var dags att ta tag i problemet att göra någonting åt det. Och om jag tog tag i det! Det var ju inte lite behåring jag skaffat mig, tog säkert en kvart att göra hela proseduren. För ETT ben, menar jag då. Samma sak var det väl kanske med armhålerna också, men om jag går in på det kommer ni bara tycka att jag är äcklig, så det skippar vi.

image217

Men vem ska bry sig egentligen om jag struntar i att raka benen på ett par dagar.... veckor?


Kommentarer
Postat av: Andreas

Du får va hårig ælskling :D De blir lite som att pussa på en apa :P hahahaha...neeej då. Love you the way you are.. :D

2008-02-06 @ 16:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback