Dagens top lista!

Dagens top lista är ju bara ett måste idag, vi börjar med plats nr 3:

3. Fick kungligt besök i butiken idag av ingen mindre än Sporty spice och Ginger spice


2. Denna händelse utspelar sig på tunnelbanan, på väg hem ifrån jobbet.
Tid 22.15.
Mycket fint hasch skulle jag väl ha, tyckte gubben, till ett mycket bra pris, tyckte han också. Jag undrade varför han tyckte att jag såg ut att behöva mycket fint hasch till mycket billigt pris och han svarade att jag såg ut som en sån som antagligen inte använde sprutor. Men mycket fint hasch till mycket bra pris skulle nog passa mig. Jag log och tackade för erbjudandet, men nej, mycket fint hasch till mycket billigt pris är nog heller ingenting för mig. Han blev arg och tyckte att jag allt kunde gå och hoppa framför en taxi. Jag undrade om det inte vore bättre om jag hoppade framför en buss eller något liknande, jag skulle nog dö mycket hårdare då. Han höll med.

Dagens top 3 1:a placering!

1.
Bevittnade en 1meters lång man som åkte hiss i en och en halv timma. Inte mycket till liv skulle man kunna tycka. Fast åt andra sidan så jag har nog inte så mycket till liv heller som tyckte att det var roande att stå och titta p han i en och en halv timma. Och skadeglad som jag är så ringde jag till vakten och förklarade situationen om 1meters mannen. Han blev utslängd ifrån Cityhuset. Ha! Ha!

Kommentarer
Postat av: hemlig kille

hej jag ær hemlig och ingen vet vem jag ær så jag tycker du ær snygg!

2008-02-13 @ 16:15:24
Postat av: Lumpan

hahahahahaha

2008-02-16 @ 08:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback