det går ingen nöd inte.

Andreas har varit kyckling i flera dagar och petat mig på armen på och frågat "Vad gör du om du inte får jobb?"
Jo, jag får jobb. Får jag det inte imorgon, så får jag det dagen efter. Så har jag gått och tänkt i flera dagar.
För i måndags var min söka-jobb-på-riktigt-dag. Men i måndags kom jag på så mycket annat jag skulle göra att jag glömde bort. Nu är det torsdag, inte sökt ett enda jobb än. Min sista dag på Risöe är imorgon. Men sant som jag heter Emelie så bor jag faktiskt i ett land med massa jobb.

Sidsel ifrån manpower ringde alldeles nyss och sa "Jag vill ansatta dig". Så ja, där ser man, Nytt jobb för hela slanten. 150:- i timmen. Det blir väl inte bättre va? ;)

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag ær ingen kyckling... :( Men jag ær vældigt glad før din skull! :D Nu kan du æntligen "Freak-out" Shoppa JÆRNET!!! CASH!!!! :D

Jag ælskar dig. Puss

2008-02-28 @ 12:11:26
Postat av: mimo

Åh herreguud vad lustigt! Jonas har någon som fixar med alla papper på hans jobb som också heter Sidsel. Första gången jag hörde namnet någonsin; någon dag sedan. Andra gången jag hörde namnet; nu. Hmm.

Stort grattis till jobbet i varje fall ^^ Men... vad är det du ska göra? Haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback