pinsamt avslöjjande

Innan jag går till jobbet varje dag så brukar jag spendera lite tid på golvet framför tvn för att titta på "Våra bästa år". Jag är 19 år och sitter och är arg för att ingen fattar att det är Marlena som är mördaren, jag gråter för att Doug 70+ har dött och jag skrattar åt mig själv, för jag beteer mig som jag vore 58. "Våra bästa år", som på norska heter "I gode og onde dager", är en rätt kass serie. Men eftersom att jag har tittat på den varje dag sen i december så kan jag inte sluta. Även om jag tycker att skådespelarna är kassa, och att det är en allmänt pinsam historia, så måste jag se nästa avsnitt. Det blir nog bättre i mars, då jag ska skaffa mig ett dagsjobb, istället för kvällsjobb, för då kan jag inte vara hemma på dagarna. Åh ja, jag längtar efter mars! Åh nej, jag längtar inte. För jag måste ju veta vad som händer, kommer Shawn och Belle någonsin att komma till skott och älska som det pratar om typ jämt och kommer synska Celest att kunna spåra mördaren som har hitills, på tre månader, mördat 9 av alla som är med i serien?

image218

haha, åh så pinsamt!

Kommentarer
Postat av: zanna

jag hänger på din klubb...;)

Postat av: Alma

Emelie NilssoN! Ah vad jag ar glad for det dar avslojandet. Haha. I somras da mina vanner och jag satt och planerade var tre-manaderstripp smet jag ivag for att jag trodde, naiv som jag var, att mordaren skulle avslojas. I SOMRAS!! Sen dess har jag varit fast. Forsokt se varje dag, antingen reprisen eller den vanliga, bara for att fa se vad som skulle handa darnast. Fredagen innan jag akte avslojade marlena sig. Vad har hant sen dess. Jag haller pa att bli tokig! haha

2008-03-03 @ 11:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback