åh hallå!

imorgon ska jag kasta kläderna och dansa naken! öppna upp mig själv på alla sätt och vis, själsligt, kroppsligt, låta vinden ifrån min hårblåser blåsa över hela mig, varje centimeter, skutta, och flyga över rummet. grannarna ska häpnas, gapa och peka, "titta på hon, se hur hon är, hur hon gör, sån vill jag vara" men det går inte. för jag är dressed for succses. och min kropp rör sig i takt med ljudet, SRRRRRRRRRRRRRRRRR, men det spelar ingen roll. för jag lyckas!


 en sockerbagare här bor i staden
hon bakar kakor mest hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Alma

heja heja heja dig goa emelie :D
vi borde alla vara lite mer som du!

2008-01-10 @ 10:55:39
Postat av: emem

nej nej nej! fy sådär får du inte säga, nej almis. det är inte bra att va som jag. va som du :) du är bäst!

Postat av: Lejla

Vackert skrivet :D i liked it!

2008-01-11 @ 01:28:35
URL: http://Lekii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback