årets stora upptäckt!

Hallå!
Igår upptäckte jag, Panda och Andreas en helt ny värld av Oslo som vi sucktat efter så länge. Liv! Glädje! Lycka! Grannar! Svenskar!

Kvällen började med att jag släpade mig hem ifrån jobbet klockan nio på kvällen och hittade en superhurtig Andreas och lite dansmusik och en fett trött Panda i soffan. Vi blev tvingade att bli lika hypad som han.

Det följdes av lite Eifel 65 - Im blue och andra härliga låtar. Andreas stod och gormade i fönstret och hade till sin förvåning upptäckt två människor på innergården som han bjöd upp, som tydligen var våra svenska grannar. Så vi gick till dem istället för att fortsätta dansen där.

På väg till våra nyfunna vänner hittar vi på innergården en kissande man ifrån ett fönster och nära strålen står, ja vadå? Två svenska grannar till, som bor två våningar under oss. Vi blev helt till oss av lycka och kvällen slutade på Mosqito (eller något sådant)

Väl på dansgolvet känner jag ett par travande fingrar på min kropp, som travade runt överallt - på brösten och ja, du kan säkert föreställa dig. Jag tittar med skräckfyllda ögon på Panda, som stirrar tillbaka på mig och som inte är lika dålig hon - har ett par händer på sina brön lika så. Vi var omringade av två stora afrikander som bara njöt av att känna på våra vita svenska kurvor.

Panda och jag.


En granne! Anna var hennes namn.


Här är en annan granne, han hade inte duschat på tre dagar.
Därav min supersniff.


Ja... snubben på denna bild skall tydligen
vara min pojkvän.


GRANNAR!
image210


Kommentarer
Postat av: nusse

Du ær så pen jente min. Jeg liker deg mer en tusen ting i verden. Jeg elsker deg så møe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback