dryg

jag och amanda har kommit fram till att fenomenet dryg; är något som passar oss perfekt! och vi har beslutat oss för att fortsätta att bara vara dryga, hela tiden, alltid.

dagens mest dryga grej:
Vi är ute och slänger sopor på gården då en norsk granne sticker ut huvudet ur fönstret hytter med näven och vrålar argsint åt oss.
Farlig granne2: "HAR NI TAGIT MIN VASKEMASKIN!? NI MÅ LÄMNE TILBAKA DEN! DEN STOD I TRAPPHUSET"
Vi: "Naj, vi har ikke snott din vaskemaskin. De må vare en svensk naerbo som gjort de..." drygar sig amanda.
Vi: "Vhorfor har du ställt den i trappan om den var så värdefull då?"
Farlig granne 2:"FOR DI DEN IKKE FÅR PLASS HAER INNE"
Vi: "åh ja... Nä, vi har inte snott din vaskemaskin"


Gårdagens mest dryga grej:

image211

Livsfarliga ballonger mitt på vår gata


Dagens näst dryga grej:

image212

en chokladask, ett hjärta och texten "puss" till våra två nyfunna svenska grannar som vi inte minns vad det heter. Låt oss säga; Sören och Jens.



här har ni henne. super pandan i hennes bästa jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback