ingenting-dag.

Andreas är förkyld och går runt och nyser så det bara sprutar flera kilo snor på väggarna, då går det åt massa toapapper. För snor på väggarna, det vill väl ingen ha. Och tillslut har toapappret tagit slut och då får vi torka med händerna, och då måste man duscha. Det gjorde jag förut, men varmvattnet hade tagit slut så jag fick duscha i kallvatten. De sög!

Skälet till att varmvattnet tog slut från första början var för att jag har diskat idag, i flera timmar. Och städat! Norge har inge brist damm har jag kommit fram till. Jag skulle tillochmed kunna gå ut naken - iklädd damm, och ingen skulle märka det. "Vilken snygg ull-päls du har! Vart har du köpt den?" Jag har gjort den själv. Skulle jag säga då. Det är ju lite av en lögn, fast ändå sant. Dammet hemma hos mig har väl ändå jag producerat, kan jag ju tänka.

Nej, nu får jag skärpa mig. Jag har ju ingen rödtråd i mitt bloggskrivande. Jag bara skriver om ingenting-grejer. Fast det kanske är bra på ett sätt, om alla bloggar i hela världen skulle ha temat "dagens outfit", som nu är obotligt populärt, har jag märkt, så skulle det nog bara bli tråkigt. Fast kanske, så ska jag nog dra en sån jag med. (Eftersom att jag städade garderoben och hittade gammla godingar)

image204

HI HI HI! här har ni den, DAGENS OUTFIT!


och här är dagens ansikte.
Mycket nöje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback