knäckt - spräckt

Farliga grannen har haft en dam hemma hos sig idag. Det är uppenbart för jag tillochmed vaknade av det! Och nog har det allt haft de trevligt. Lite för trevligt skulle nog Andreas tycka om han vore hemma.
Ja, det är ju inte så att jag har legat och tjyvlyssnat för att det är roligt, utan mer för att det är oundvikande.
Damen hade en riktig pipa och det bara skallrade i hela mig. Nej, de ska allt få höra hur det verkligen skall låta. Så jag tryckte mina fluffiga läppar imot väggen och satte igång med min klingande röst; "Åh Åh Åh AAAAH! MMM, he he he. Ja Ja JA!" Det tystnade där bakom den andra väggen, HAH tänkte jag. Jag har lyckats igen. Att göra livet surt för honom. Fast egentligen inte, för nog var det uppenbart att damen redan hade... ja, nivet, helt fullt ut.


Ungefär så här ser jag ut när jag gör mitt hästskratt åt farliga grannen.

Kommentarer
Postat av: Lejla

Np, tack :) the same goes to you :D

Postat av: Anonym

hur får man en såndära kalender som du har på sidan? :D

2008-01-14 @ 21:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback