nu har det hänt grejer på Nordahl bruns gate 17!!

Mjäll i hela sängen efter att ha kliat sönder alla kroppsdelar där det finns behåring beslöt vi oss för att ringa polisen. Klockan 02.00.

Och nog kom dem, en hel pikébuss med fyra snutar rullade fram på gatan utanför. För vad ska man göra när man har en granne som uppenbarligen är glad i alkohol och musik som får hela huset att dra i alla hårstrån för att man blir så störd att man nästan vill gå dit och skuta hela bunten? Som dessutom äger två GIGANTISKA shäferhundar som tycker att det är fränt att skälla. Högt!

Polisen kom, Andreas skulle gå ned och öppna porten och sätter på sig mina kläder;
"Varför har du mina kläder?"
"För att ingen kommer se att det är jag då"

Nähä? Så nu kommer den farliga grannen med hundarna tro att det är JAG som bussat snuten på honom. Typiskt, Andreas! Tack så mycket.

Iallafall. vi låg bakom blommorna i köksfönstret och spanade in i hans fönster, vi såg hans rygg och hans skinande, putsande skalle. Helt plötsligt super-pekar han emot vår lägenhet. Vi är avslöjjade!!!

Så tack för några fina år tillsammans med er och dig, bloggen. Nu kanske jag blir mördad, vilken dag som helst... jag bara ser det komma...



kreta06.
snart är det klart. tre månader i
thailand, brazilien, dominikanska republiken
 och mycket mer. jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ha en bra dag!

Postat av: emem

ja tack! det kan jag behöva. :/

2008-01-08 @ 13:31:09
URL: http://emems.blogg.se
Postat av: Sanne

Fy vad hemskt det låter, vet hur jobbigt det är med grannar som spelar musik hela nätterna..

2008-01-08 @ 13:35:23
URL: http://www.millie05.blogg.se
Postat av: Oskimon

oh ure going down white girl..

2008-01-08 @ 19:48:22
Postat av: Alma

ÅH! Så det är bestämmt att ni ska ut och resa? Vilka och näääär? :)

love

2008-01-09 @ 18:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback