attans!

Jag sket i tvätten, den kan vänta, mina naglar däremot, dem kan inte vänta. Så jag tog saxen och klippte av dem allihopa, letade upp ett gammalt nagellack och satte igång att måla. Sen försvann min tv dosa, jag rullar runt i sängen, lyfter på kuddar, på täcken... Attans! Jag har ju precis målat naglarna. Inatt får jag sova tillsammans med nagellacksklet. Någon som vet hur man får bort nagellack från tyg? Går det att tvätta? Jag tappade bort ett tuggat tuggumi också bland Andreas kuddar, hoppas han inte märker något när han kommer hem på söndag. Såvida jag inte har funnit det tills dess, alltså. Snodde nämligen lite tuggumipaket ifrån jobbet idag. Jag har käkat upp två paket nu. Min mage är helt svullen av saliv, eller något. Tuggumisaft kanske.


Fast, nagellack och tuggumin, vad gör det. Jag har ju ändå ingen tvättmaskin. Någon sa "tvätta förhand" förut, alltså, ta mig i rumpan, tänkte jag då.


Kommentarer
Postat av: Karin

snygg bild:)

haha tack för ditt stöd

Postat av: Sofia K

Haha, ja om man hela tiden spenderar pengarna så har man ju sällan några kvar :P Godnatt

2008-06-11 @ 22:41:03
URL: http://sofiakpa.blogg.se/
Postat av: Alma

HAHAHA knäppis :)

2008-06-11 @ 22:50:14
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

åh tack så hemskt mycket för den kommentaren! Blev alldeles varm i kinderna.

tack! massa kram!

2008-06-11 @ 23:02:06
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Emma

svar: Tack så mycket(a) Kolla gärna in min nya kjol:)

2008-06-11 @ 23:15:54
URL: http://emaasemaas.blogg.se/
Postat av: Jonas

haha, emem ditt knappo :P

2008-06-12 @ 01:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback