hehe

Jag har alltid gjort spontana saker med mig själv, mitt hår (speciellt) har väl råkat mest ut för mina infall. Det har blivit kort, det har blivit blond, svart, rött, lugg, uppklippt osv. Men nu har jag bestämmt mig för att låta bli att pilla och på köpet har jag skaffat mig en riktig försökskanin - Patrik. Han ställer alltid upp på mina ideér och så även denna helg. Patrik har gått runt i en stor, haltjaskig kalluffs nu den senaste tiden, och i helgen tyckte jag att det kanske vore kul med en förändring. Så jag tvingade ner honom på toalettstolen och började dra och klippa, måste säga att han blev riktigt snygg.

Dagen efter hade jag fruktansvärt ont i foten, antagligen så var det en sticka eftersom att Pat och jag hade varit barfota mest hela dagen. Så jag satte mig ned med nål och en ögonbrynsnoppare, och visst var det en sticka, en riktigt smal och lång en. Sjutton vad ont det gjorde när jag tillsist fick ut den. Men... vänta nu, det där är inte någon sticka... det är ett av Pat's HÅRSTRÅN. Haha!


på innegården.

Kommentarer
Postat av: pat the bat (with a hat)

HAHA, mina hårstrån är djävulska..:O

Postat av: pat the bat (with a hat)

HAHA, mina hårstrån är djävulska..:O

2008-06-10 @ 00:40:23
URL: http://www.notathome.se
Postat av: Sofia K

Snyggt! Söt kjol :)

2008-06-11 @ 15:10:13
URL: http://sofiakpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback