jag älskar mitt nya jobb!

Nuförtiden befinner jag mig på Norges största sjukhus - Ullevål.
Jag jobbar med två helgalna tjejer ifrån Sverige, och vet du, världen är liten. En av dem heter Maria och är ifrån Karlstad, Kronoparken, Frödingskolan. Visserligen är hon 23, så vi gick inte där samtidigt. Men fränare kan det nog inte bli.
Under dagarna försöker jag fylla ut min roll som Barista, inte helt lätt då det är massa olika trix och grejer man måste hålla reda på. Men jag klättrar uppåt.


Måste också tillägga, att det bästa med att jobba på sjukhus, är att man får vara med om helt töligt sjuka grejer. Helikoptrar som landar på taken, människor som kommer på bårer med slangar utstickande ur halsen, läkare som springer i supergröna dräckter med nät över håret och ansiktet. Oh, I like it!


LYCKA!


hehe. finns inga ord vad ful....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback