jag och hans kalsonger = bra

Jag har fått  vara hemma ifrån jobbet idag. Det beslutet tog jag emellan klockan fyra och halx sex inatt. Då jag låg och hostade så jag höll på att spy. Min näsa var bokstavligt talat som en fontän och jag sprang upp för att hämta papper, fann inte ett enda litet papper i hela lägenheten, sätter istället igång för att leta efter tygnäsdukar, nivet sådana rutiga som äldre män har, snyter sig i och stoppar tillbaka ned i jeansen igen. De fann jag inte heller. Det närmsta man kunde komma en gammal tygtrasa var Andreas sverige-kalsonger. Så där låg jag, i en och en halvtimme, upptryck med ett par kalsonger under nästan. Livet är bara för gött ibland!

image324



Kommentarer
Postat av: . S T E P H A N I E .

ha en bra dag!

Postat av: Dress Like a Princess

Snygg header du har :)

2008-06-02 @ 14:15:10
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Hehe, gullig du är :)
Allt bra idag annars?

2008-06-02 @ 14:52:48
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback