OOOOH MYYY!!!

Jag är mållös! speakless. något!!!!!!!! DET VAR DEN BÄSTA FILM JAG NÅGONSINN SETT!!! Jag är i extas just nu, ni får ursäkta mig. men OMG, KÄRA NÅN! Jag har nog aldrig gråtit och skrattat så mycket åt en film, speciellt inte på bio bland folk heller. Filmen är perfekt gjord. Varje minsta lilla detalj är helt.... ja, vad säger man? de kunde inte ha gjort det bättre. ALLT var planerat, ALLT var så fruktansvärt bra. Oj kära nån, detta kommer jag leva på länge!


När Sex and the City släpps i sverige, kommer JAG sitta på första parkett.


Det kan du ge dig på!

Jag hade inte sett eller läst en enda grej om filmen, jag vägrade. Så fort det gick en reklamsnutt om den på tvn, blundade jag och höll för öronen, och det är jag himla glad över! Jag gick dit och hade ingen aning om vad som komma skall, just för att få den där extra kicken. Heja mig! Det gjorde jag rätt i. Vill ni ha smaskiga detaljer om vad som händer? Jag delar gärna med mig ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

ååh, har du sett den?!:D

jag ska se den på lördag, på premiär dagen!:D

Postat av: sandra

ååh, underbart! nu ser jag fram emot att se den ännu mer!:)

eftersom hela serien är ju underbar!:D har du sett hela serien?:)

2008-06-16 @ 23:32:21
URL: http://saaand.blogg.se/
Postat av: sandra

åh nej? det menar du inte?:D då är ju filmen verkligen värd typ 10/10 eller nått sånt ju!:D shit!

2008-06-17 @ 15:49:19
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback