påkommen!

Det kom en kille fram till mig idag på jobbet när jag stod i kassan, han började småprata och för att vara trevlig gav jag han respons. "Åh, svenska! Det är ett fint språk." Säger han och tittar djupt in i ögonen på mig. "Ja, visst är det. Vill du ha någonting att dricka?" Jatack, (Stooort leende) jag har jobbat länge idag... Jag ska se på film sen!" "Jaså..." Sa jag "Vilken då?" "The Bank Job. Har du sett den?" "Nää" "Den går på bio............(blink blink)" "okej.... jag måste gå nu"

Jag undrar vad han hade sagt om jag inte gått därifrån. Tänka sig, jag kanske hade haft en dejt för kvällen.


Andreas klagar alltid på mitt gosedjur Trasselsudd. En morgon kom jag på honom, han gillar visst trasselsudd, i smyg...



hittade mig ett par äkta skinnskor för bara 150:- då var jag ju bara tvungen att slå till.
okej, det kanske inte är världens sommarskor, men, det kommer en höst också.
snart.


Kommentarer
Postat av: Jonas

Ojojoj, Emem! Kan inte vara latt att vara en san karlmagnet :P

2008-06-13 @ 01:42:32
Postat av: alms

BUSTED!

2008-06-14 @ 14:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback