semester i karlstad

Det bästa med att komma hem till Sverige på en tur är att allt är så damn billigt. Och när allt är billigt - löper man amok. Jag skulle älska att ha ett pressbyrån brevid lyan på nordahlbruns gate i oslo, med svenska priser. Jag hade hoppat högt! Löpte som sagt amok idag, köpte mig en snusdosa för 37spänn, JUBEL vad billigt! Och fick med mig en drös med saker hem från en tripp på stan.


en supersöt klänning från acne med knappar på ryggen.


och självklart lite tjejtidningar, satc boken, kittyplånbok och lilaglajjer




Nu ligger Lukas och sover bredvid mig, han är världens härligaste unge.
Lukas: vilken fin tröja du har
(jag hade en stor gulmyströja med texten SMÖR på)
Jag: nä, den är ful
Lukas: ...jag tycker den är fin. Men, alla får ju tycka olika.

Haha, ungen är 4år och störtskön! Gu vad jag älskar honom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback