massa kronor

På min förra arbetsplats på universitetet jobbade jag tillsammans med en tjej, supermysig. Det fanns bara ett problem - hennes namn.
Hon heter Shno. Vilket är jätte jobbigt att uttala, speciellt när jag skulle ropa på henne.. Varför? Jo, för bokstäverna blandades runt som en fruktsallad på tungan och då kom "SHNOORRRR" ut ur munnen. Och att stå och ropa Snor högt på arbetsplatsen, det är bara pinsamt.
En dag hade vi astråkigt på jobbet och bestämde oss för att rensa under alla kassaapparater. (det finns fem st) Och jissa vad vi skrapade fram? 440:- spänn i bara enkroner, femmor, tior, och tjugor. Jag och Snor blev överlyckliga, sprang in på toaletten och delade upp allt, krona för krona. NAJS!

Nu är det tråkig helg igen. Två dagar man kan ligga i sängen, göra vad man vill. Är ganska tråkigt nu förtiden, jag har blivit så van att jobba att jag LÄNGTAR tills att få komma till jobbet och jobba, komma iväg någonstanns och göra någonting annat. Och det trodde jag aldrig skulle hända världens lataste person - mig.

puss på er


(snart flyttar dessa två godingar upp till mig. Jag funderar på hur jag ska få plats
med alla. Jonas, malin, lofta. Det kommer bli fullt ös.)

Kommentarer
Postat av: Jonas

HEY EMEM :D Hoppas allt ar bra!! var jobbar du nu? KRAM

2008-06-30 @ 04:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback