Eileme from oslo, norway.

Jag vaknar klockan12. Ingen hemma, två av dem är i Sverige, en av de är vilse någonstanns runtom i Oslo. Och jag är ensam, liten, frussen i en stor, kall, mörk, eländig lägenhet. Vad händer idag då? Inte ens ordet Ingenting kan beskriva min dag, för jag har gjort mindre än ingenting, jag har haft det tråkigare än tråkigast. Så tråkigt att jag har legat och tittat på konståkning, tillochmed beundrat dem för sina höga hopp, för jag hade lätt brutit benen. Och det är när man har såhär tråkigt som man kommer på dumma grejer. Varför inte testa på några av de där pirruetterna och hoppen?

Jag fyllde hela golvet med kuddar, klättrade upp i loftsängen för att sedan svinga mig ned bland kuddarna och i luften försöka göra vackra rörelser med både armar och ben. Jag kom fram till att jag aldrig kommer bli en skriskoåkare, inte någon himla akrobat för den delen heller. Jag har säkert sträckt alla mina ljumskar och slagit ut hjärnan ur något utav hoppen. Jag är lamslagen.

Fy tusan för en tråkig dag!

image272
Kan man se mer uttråkad ut?
Nä...

Kommentarer
Postat av: Ida

Synd att du fick en tråkdag... Jag hoppas du får det roligare imorgon. Eller idag blir det ju :P
Fast på långfredagen är det ju typ "synd" att ha roligt... eller nått. :D

Ha det fint!

Postat av: Nusse

Kan man se vackrare ut?
Nä...

2008-03-21 @ 14:13:14
Postat av: Patrik

lilla pluttemem :( Jag får faktiskt också sånna där idéer ibland. En gång fick jag för mig att man kunde göra en volt i min säng, men självklart gick inte det. Det slutade med att sängen knackade och skrek efter hjälp.. Själv låg jag halvt lamslafen och tittade på mig själv i spegeln. I spegeln såg man en tyst, lite ledsen Patrik som tyckte synd om sig själv. Flyttar jag konstant till Oslo så lovar jag och svär på att jag aldrig åker hem till Sverige om inte du gör det. Du är bäst!

2008-03-21 @ 14:24:53
URL: http://www.notathome.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback