jag är postlådans unge.

Jo för idag gjorde jag någonting som inte håller till vanligheten. Jag var hos frisören. Varför är inte det vanligt? För att gå till frisören, är som att ta självmord. De lyssnar aldrig på vad man säger, de klipper fel, för kort, får för sig att locka ditt hår fast du sagt att du hatar lockar. De gör allting fel. Och det är någonting jag lärde mig redan som nyfödd. Gå ALDRIG till frisören, klipp dig hellre själv. Eller klipp dig för tusan inte alls. Håret gör ju sitt när det går av här och där och då ser det ju härligt nyklippt ut.

Men idag gick jag till frisören, inte för att jag är självmordsbenägen utanför att jag inte klippt mig sen i juni och kände att det kanske var dags.
Och nu sitter jag här, i mitt gamla flickrum och stortjuter! Att jag aldrig lär mig, från och med NU, ska jag aldrig gå till frisören.

Mitt hår är fult. fult. fult. fult. Det är kortare på ena sidan och jag ser ut som att en åsna har slickat mig i huvudet. Det är platt. Inte alls fräscht och jag är så aaaaaaaarg.

HATA ALLA FRISÖRER SOM FINNS I HELA VÄRLDEN. Åh ja, jag är så fjortis


image287
Finns det någon där ute som har lite gammalt slitet hår,
som liknade mitt,
att dela med sig av,
så vill jag gärna ha det.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

ja klippte mig nyss och ser ut som svampbob i håret. Ja sa klart och tydligt klipp lite och luggerns ka vara tunn och till ögonbrynen nej iställetklipper honi mitten av pannan och låter den va tjcok. ja är sååå arg , och tror ja har gråtit floder. mitt liv suger nu! haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback