lata dagar i utlandet

nämen hallå!

Här sitter jag i solen, slurpar på en pinja colada och mitt hår fladdrar i den varma vinten, bikinin åker in i rumpan, måste dra ut den, åh. Härliga norge-land! Och där sitter ni, mitt i all slask hemma i kalla sverige, har ingen bikini som skär i rumpan, mera täckbyxor från 96 som eran mamma tvingar på er. Hon vill ju inte att ni åker på en urinvägsinfektion. En cosmopolitan? Jatack kypare, det tar jag gärna. Tänka sig att norge-land kan vara så mycket varmare än sverige-land. Därför vill jag aldrig flytta härifrån.
Oj, nu kommer kines grannen ut också. Han erbjuder mig sin tvättmaskin. Jag tar gärna emot den!

image263

Såhär hade jag sett ut om jag hade andra förälldrar och kanske kom ifrån de nedre delerna av afrika.


ganska likt, huh?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback