mjölk

min älskade malin skulle ÄNTLIGEN komma och hälsa på mig igår. Jag har inte sett henne på... snart två månader och det börjar svida lite i ögonen. Jag städar, diskar, gör fint. Och ungen ringer "......jag.....har missat...bussen"

ALL DÖD ÅT MALIN!

Och det roliga är att det är så olikt henne, hon är alltid i tid, aldrig försenad. Hon brukar gå ut från huset fem timmar innan hon ska ta bussen till tex stan. Hon är som en tant. Men inte igår. Vad har hänt dig snuppa?

Det blev iallafall lite party ändå. Utan henne :(


image256

Kommentarer
Postat av: m.

jag vet faktiskt inte vad som har hänt. jag har blivit förslappad. på senaste tiden har jag börjat gå senare och senare till bussen. jag tror att två minuter räcker när min filosofi förut var fem minuter. nu jävlar är det jag som tar och skaffar mig ett liv!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback