porr

Min granne var på besök härromkvällen. Och mitt upp i allt youtube-sökande dök texten "Lesbian Sex" upp i sökrutan. Min granne gapar, tittar, pekar. Är du lesbisk? Nej, kära nån så pinsamt. Det är jag inte. Han trodde mig inte, men det är okej sa han, det är ju ganska vanligt nu för tiden.

Min granne försvann fort ut genom dörren och han kanske hade i tanken att jag var någon översexuell youtubeporrsökande. Och vad skulle jag hitta på till mitt försvar? Länge satt jag skamsen och funderade på bra saker att säga till försvar; (jag råkade sätta mig på datorn och skinkorna skrev det automatiskt), vilket var väldigt slöseri med tid. Jag vet ju själv att jag inte är någon porrkärring och att jag inte skrivit det.

Väl hemma i Sverige ska jag visa mamma lite grejor på datorn då det dyker upp en gigantisk snopp på skärmen. Mamma fnissar, jag skämms. Där kom en till snopp upp, en liten mindre en. Och en till. Tillslut var hela skärmen full i snoppar i olika storlekar och färger och det gick inte, på något sätt att få bort dem.

Min kära burk är förpestad med porrvirus, därav så få inlägg i bloggen. Jag ber om ursäkt. INTE mitt fel. Jag är ingen porrsurfare, jag har ingen aning om hur jag fått det. Nu är det borta, tillsammans med femtioelva andra virus som bara låg och lurade bland filerna.


image286

porrtant

Kommentarer
Postat av: N

Haha usch jag hatar när sådant händer. Man lyckas jämt låta som en lögnare när man ska förklara sig :p

Postat av: Björn

Lilla emem, du är så sööt ;) Och pff, ingen ska behöva skämmas, alla har vi lite porr på datorn i smyg! Nu vare bara du som hade otur och någon som råkade komma på din gömma :o

2008-03-26 @ 23:14:40
Postat av: Mikaela

Nja ja började typ svära om att ja e dum i huvet som klippt lugg, att ja ser ut som svampbob och en kommunist och hon typ: Mycket fint mycket fint.
De kosta bara hundra så de gjorde inte så mycket dom hade erbjudande idag.
Aassså de är sååå fult , ja ha lust att ta livet av mig. hahaha

2008-03-27 @ 23:34:33
URL: http://mikaelabrodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback