woo

jag är vittne till en allvarlig krock.
jag gick hem ifrån donken och skulle precis svänga ned på vår lugna nordahlbruns gate då det small till i mellan husen, ekot skar i öronen och jag tvärnitade i mina nya skor och vände mig om.
En kille flyger ut ur en bil, spottar på backen och tar sig över huvudet. Ur den andra bilen smyger en gubbe ut, livrädd, fast det var han som blivit påkörd. De börjar töla, skrika och peka.

Det är så fränt, sånthärnt. I love it. Men jag tycker synd om personen som nu inte får sin pizza hemlevererad, och synd och personen som står ensam ute i mörkret och väntar på sin taxi. De kommer snart få ett samtal om att pizzan har krockat och att de kommer bli försenade till sitt säkert superviktiga tåg, eller dylikt.

image288

Kommentarer
Postat av: mikaela

Ja tack för ditt stöd =P mår lite bättre idag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback