komisk kväll.

Haha! Skrattar jag högt åt kvällen igår. Jag tvingade på Andreas att köpa ett par sockerärter på coop och så fort vi kom hem norpade jag åt mig en, och en till, och den tredje. Men Ojdå... Vad är det som händer? Vad konstigt det känns...Harkel. Andreas, jag går in på rummet och städar lite jag...

Hamnade i sängen, Andreas kommer in, Jo, förlåt, jag skulle städa, men jag känner mig så konstig. Ja, det tror jag de. Helt uppenbarligen är jag allergisk mot sockerärter och fick en allergisk reaktiktion, hela ansiktet kliade, läpparna blev stora som om någon hade slagit till mig, och halsen förvandlades till... hur ska man förklara? små bubblor med rakblad i.

Jag har hört att apoteket har bra grejer, kanske bäst att gå dit och köpa någonting som kanske kan hjälpa, jag kan  ju inte se ut såhär imorgon, eller i värsta fall, få problem med andningen... Mja, det var nog bäst att åka direkt till akuten istället. Vi kom in direkt. De tog massa prover, gav mig massa tabletter och frågade massa saker. Vad har du ätit idag? Jo asså, sockerärter har jag ju ätit. Något mer? Mja, lite nötter kanske, och äpple och morot. Vadåra?
Jo för jag har en liten liten liten allergi som inte utvecklas än mot ALLT GOTT. Typ det jag skrev där ovan. Och när man blandar allt på en dag, får kroppen en chock och fetar till sig som den gjorde med mig.

Jag ångrar mig lite att jag inte tog ett kort på mina läppar, jag får testa att äta lite sockerärter någon mer gång under veckan, så får jag knäppa en bild så får ni se ;)


image317
Bjuder på en bild på en  blond mig, icke ont anade om min kommande allergi.
från 9:an.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback