pepsi

Jag har en djup störning i min hjärna, någon sa någongång att jag borde gå en anger-management kurs. Jag börjar väl kanske tro att det ligger någon sanning i de orden.
Pepsi Max:en tog slut igår på jobbet, och alla törstiga på Nydalen i oslo blev som hettsiga myror runt en sockerbit, det kryllade av Pepsi Max älskare och när vi talade om att den tyvärr var slut, blev det hysterik. Det gick absolut inte att dricka vanlig Pepsi, nej, alla skulle ha Max!
Varför fattar inte människor att man blir faktiskt FETARE av att dricka lightprodukter än de gamla vanliga hederliga? Nej, alla skulle ha Pepsi Max. Det kokade i mig, tillslut fräste jag åt en kille; "Har du inte fattat än att man blir fet av Pepsi Max och att det är bättre att dricka vanlig?!?!?!" Han blev svinsur och hela kön skulle kommentera min kommentar. Jag ropar efter Sverker och bara hoppas på att han, någon gång i sitt bra program, ska ta fram sin stora röda soptunna och kasta alla lightprodukter i hela oslo. Norge. Världen. Universum.

LÄNGE LEVA!

image316

Kommentarer
Postat av: malin.

Ja, fattar dom inte hur mycket man lurar kroppen! Kroppen tror ju att den får socker och sätter igång att producera sviiinmycket insulin som inte har något socker att tugga på! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! HATA LIGHTPRODUKTER! (om man inte har väldigt ont i tänderna, då.)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback